My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Friday, November 27, 2009

eiduladha

Hmm~~ kan nak exam nie.. aQ sebenarnya dalam dilema nak balik ke tak.. tapi raya kan.. tak kan la tak nak balik..tapi.... hmm~~ tu yang semalam aQ wat perangai tyme mak call tanya balik bila.. da la dengan 'waktu' yang mendatang.. aQ memang agak emo.. agak apa.. kekadang melampau gak jadinya.. sorry.. it's not my fault.. i never ask to be that way.. huu~~

But at last semalam aQ balik gak.. sebab abang da otw amek.. ye laa.. balik laa.. hari nie raya haji.. aQ bangun pown lambat.. mandi sunat raya pown tah berapa lama.. siap sempat potong rambut lagi dalam bilik air tuu.. memang mau la sangat kejap ny kan.. hee~~ abis mandi turun bawah.. org da sampai masjid da.. aQ.. kena la teruskan perjalanan kn.. aQ pown g dapur.. amek pinggan dan.. makan..!! hee~~ but then tah apa hal.. ngantuk gilerr lepas makan.. bole aQ terus naik atas balik dan.. tido..!! adoi~~ tak pernah2 wat camtu.. ari nie memang sangat pelik laa.. apsl haa..?? hmm~~

Tapi like years before.. aQ memang tak pernah pergi tengok lembu kena korban nie.. tak sanggup aQ tengok darah.. [that's why i changed my field of study.. ngee~~~]..

Hmm~~ aQ bangun je semua dah siap nak balik kampung mertua masing2.. eee~~ tak best betul laa.. bosan la camnie anak2 buah aQ sume tak de.. huu~ nak study.. err~~ cm malas.. biasa la kan lau da kat rumah tuu.. memang buku kena tolak tepi la jawabnya.. haisy~

What should i do next..?? i myself don't know.. aiya~~ =$

0 comments: