My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Tuesday, January 26, 2010

RUMORS

Hari ni tiba-tiba banyak pula khabar angin cakap Fakulti Perniagaan akan pindah ke UNISEL Shah Alam.. OMG.. it's good to hear it coz SA near to my hause.. but.. bila ingat balik video dari Kasmi dulu.. ishk~ tak nak la duduk kat hostel dorang tuu.. setinggan lagi better rasanya.. no no no..!!

Kalau tak duduk hostel.. option lain.. ulang-alik dari rumah.. my goodness.. naik apa..?? bas..?? untuk setiap hari..?? tidak..!!!!! bukan aQ banyak songeh or diva.. tapi.. tah laa.. kalau bas macam bas ekspres tak pe.. isi muatan cukup-cukup kerusi.. aQ sure no hal punya.. tapi lau isi muatan macam air tin Pepsi.. i'm glad to say no to SA.. even though mak ayah bagi bawa kereta.. ehh~ boleh dapat ke..?? macam tak je.. hahahhaa berangan kuat.. tett~~

Lagipun.. kalau duduk SA.. bila masa aQ dapat peluang nak jalan-jalan kat MidValley or Time Square..?? Low Yat ke.. huhuu~~ comform la susah lagi nak makan Burger King nanti.. dah la Burger King baru buka kat KL Sentral tuu.. huu~ tak dapat la nak merayau-rayau dulu sebelum sampai rumah.. hehehee~~

Kawan-kawan pun ramai kat sini.. budak-budak Psychology, Multimedia, TESL.. waa~~ if the rumors are true.. i'm gonna miss them much.. tah bila lagi nak jumpa dorg..?? da la duduk kat BJ ni pun susah nak jumpa.. apatah lagi kalau duduk SA..

So, kesimpulannya.. aQ tak setuju kalau fakulti aQ pindah SA.. hopefully it won't happen.. please no..!! huhuu~~


0 comments: