My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Wednesday, August 25, 2010

kechik..??

Ohh woww~ when there's a life.. there will sure a bitch.. I mean REAL BITCH..!! anywhere.. count on it.. there must at least have one..!!

Aduhh~ tak pasal je kurang pahala puasa aQ mencarot-carot kat ko..!!

But my question is.. why should you be like that..?? tak perlu sakitkan hati orang tak boleh ke..?? kalau tak menyusahkan orang tak boleh ke..?? kalau da sampah sendiri tu.. tak tau nak buang ke..?? jaoh sangat pulak plastik sampah tuu kan..?? da la orang bagi plastik.. nak masukkan sampah ko dalam plastik tuu pown susah sangat ke..?? bukannya berkudis berkulat tangan ko tuu kalau ko buang sampah sendiri..!! da la sisa makanan pown maen lepak atas meja sampai basi berbuih segala.. makanan jatuh tak reti nak lap... tolong la sedar-sedar sikit kalau da duduk berkongsi.. orang da berbudi lagi.. nak berbahasa pown susah sangat ke..?? korg ingt ktorg nie kuli ko ke..?? da la masakkan nasi.. beras pown beras ktorg.. da melantak abis.. periuk pown ktorg kena basuhkan..?? what the f**k..??

Kalau perangai baik boleh consider lagi.. nie tak.. bila ktorg masak pandai pulak ko bukak pintu kan..?? bila ktorg makan pandai pulak ko nak lalu lalang depan ktorng kan..?? ape..?? ingat aQ nak jemput ko lagi.. boleh blah..!! ko mati kebulur depan ktorg pown aQ biar kan je..!! tapi pelek.. bila aQ tak de tau pulak ko nak memintak-mintak kat member aQ kan..?? da la makan makanan ktorg.. pandai pulak ko nak komen itu ini kan..?? ko ingat ko sape..?? si*l..!! tak pasal ktorg pulak jadi mak bapak ko kat sini.. mak bapak ko mane..??

Ko ingat ko umur kurang 2 tahun dari kitorg ko tu kechik sangat..?? kechik sangat sampai tak boleh nak buang sampah sendiri..?? kechik sangat sampai tak boleh nak kutip sampah ko..?? kechik sangat sampai tak boleh nak beli makanan sendiri..?? kechik sangat sampai ko boleh perangai sesial nie..?? tapi bila sidai baju.. besar pulak ko kan sampi boleh tolak baju basah aQ..?? sedap..... kaen spender ko kering.. aQ punya pulak aQ nak kena tunggu sampai matahari esok kan..?? b*bi..!!

Da perangai macam tuu.. mulot ko pown boleh tahan bangkainya macam perangai ko kan..?? kalau tak memerli orang.. memang hidop ko tak tenang agaknya kan..?? memang padan muka ko kucing 'kesayangan' ktorg curi makan habis ayam ko..!! pandai pulak nak salahkan ktorg.. kucing kesayangan ye..?? yang ko sampai meniarap atas lantai bawah meja semata-mata nak belai kucing tuu.. tak sayang pulak la ko kat kucing kesayangan ktorg tuu..??

* Don't mess around la dik.. nyusahkan orang je laa.. dush~!!


0 comments: