My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Friday, September 3, 2010

Alone at Hostel In Ramadhan. :(

Oleh kerana esok ade kelas ganti.. 2 kelas ganti..!! so aQ tak dapat balik lagi minggu nie.. tapi kawan-kawan yang lain balik.. sorang sebok nak buke pose kat hotel ngan kakak and abang dye.. padahal dye tak pose pown.. itu la dye Si Iba.. hehehe~ Wani pulak pergi bershopping raya gamaknya.. dengan list barang sume da ready.. huu~ bahagia.. bahagia.. Angah pulak berdating-datingan dengan Atif dye.. warhh~ lagi sorang bahagia.. Si Rahman.. jumpa di bazar tadi.. bergay-an dye dengan hausmate dye segala.. wahahaaa~


And aQ..?? alone wit my tom yam.. adoi~ berapa kali nak tersedak makan tom yam tuu.. pekat giler.. saket tokak den.. tapi sodap la jugak.. hee~ nasib la dua orang lagi tuu tak de.. aman damai makmur bertuah je rasa.. hehehehee~ *evil laugh*


Tadi naseb baek Si Nurol called.. so ade la teman gi jalan-jalan bazar sambil bercerita.. yosh~ maklum laa.. lamo tak jumpo budak tuu.. makin pendek yo den tengok dyo da hah skang nie.. hihihihiii~~ hari nie menu buka puasa aQ - aer jagung cincau [macam biasa].. kuih 3 keping = 3 jenis.. tah pe name aQ tau sume pangkal dye 'kuih'.. and pelik.. aQ beli tom yam plak.. hari-hari sebelum nie aQ beli air and kuih je untuk berbuka.. tu pown kadang-kadang kuih tak beli.. tapi ari nie tah apsal gatal sangat nak beli tom yam.. and akibatnya.. aQ tak larat nak makan dorang-dorang nie..








Tapi aQ rase camne pown sure aQ akan habiskan jugak.. sebab prinsip makan aQ.. biar pecah di perot.. tapi jangan sekali-kali membazir.. waahahahahaaa~~ ape daa..........


Sekarang.. ape yang aQ tengah fikirkan adelah..


Ape aQ nak wat malam nie..?? tak kan nak tido lagi kowt.. da macam maty je aQ hari nie.. tido tak berhenti.. duhh~~ and seriously.. aQ dah gemok..!!









Sekian..~





0 comments: