My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Sunday, October 3, 2010

Barang aQ.! (Perangai Pelik)

Hahh~ malam tadi memang aQ tak buat Milo.. so oleh kerana dah tengah hari.. dan proposal pown tak siap lagi.. tambahan pula malas nak keluar makan or memasak untuk tengah hari nieh.. [eah~ macam selalu aQ je yang masak kan.. pemalas..!!] so aQ kononnya nak buat la Milo.. alaa takat alas perut je dulu..

So aQ pown pergi la masak air.. air da masak.. aQ bawak Milo and oat g dapur.. da koyak sachet 3in1 Milo tuu.. aQ terus tuang dalam cawan.. pastu baru laa nak cari sudu kesayangan untuk cedok oat.. kelentang kelentung~ aQ cari sudu kesayangan aQ.. tak de..!! arggghhhhh~~~!!! geram betul..!! mana pergi..?? ada dua tau tak sudu aQ..??!! takkan dua-dua pown tak de..!! memang menguji kesabaran aQ betul lah..!!

Yupp~ memang aQ ada sudu garfu feberet.. dari matrix lagi aQ suka sudu tuu.. aQ tak kesah kalau sudu tuu hilang.. asalkan ada pengganti dye yang sama design, sama keras, sama pengeluar.. lau tak aQ sanggup makan mee pakai tangan kalau sudu garfu kesayangan aQ tuu tak de.. or even tak makan pown.. daripada aQ tak selesa makan pakai sudu garfu lain.. so baik aQ dok diam and sumpah orang yang hilangkan sudu garfu aQ tuu.. hehh~ :pp 

And now.. aQ terpaksa postpone nak minum Milo oat sebab tak de sudu nak kacau.. :( dah bawak sampai dua sudu konon-konon kalau hilang satu, ada lagi satu.. tapi nie..?? dah la satu kena rendam dalam nasi basi budak sengal tuu.. lagi satu pulak tah siapa macam bagus perangai da pakai barang orang tak reti nak letak balik.. pinggan aQ pown selalu jadi mangsa.. dah pakai barang orang tahu-tahu la nak letak balik.. pi simpan dalam bilik wat pe..?? barang hang ka tu..??







Tak kesah korg nak cakap aQ mengada ke.. cerewet ke.. gedik ke.. aQ peduli apa.. salah ke aQ ada sudu kesayangan.. orang lain boleh ada bantal busuk.. lagi geli.. dari kechik isap ujong bucu bantal sampai tukar color.. siap tak boleh orang sentuh lagi bantal tuu.. [eah~ macam cerita pasal anak buah aQ jek nieh..] hahh~ see.. at least I'm better la dapat bagi orang guna sudu garfu aQ tuu.. just ingat-ingat la sikit barang orang kan.. ko wat guna buat apa dengan sudu tuu lama-lama..?? ishk~!!


Eah~ seriously.. sudu garfu memang boleh buat aQ emosional.. aQ pown tak tahu sejak bila.. tapi memang aQ akan sensitif sangat kalau dorg tak de 'teman' aQ makan.. hehuww~





0 comments: