My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Sunday, October 31, 2010

Pecah Otak dengan JoZan - Exam, Oh!

Ahahh~ satu perkara yang aQ tiba-tiba dah jangkitkan kat roommate dan housemate aQ masa minggu exam hari tuu.. benda nie berlaku secara tak sengaja.. aQ sangat tension la konon-kononnya menelaah untuk exam.. last minute study always the best..!! memang..!! hahahaa~ so oleh kerana tension [padahal malas nak membaca] aQ pown godek youtube Zizan.. Si penraja Lawak tuu.. eah~ Johan sekali laa kan.. da dorg tu duet.. benda tak sengaja bila aQ mula gelak sorang-sorang.. roomate aQ Si Iba tuu mula cemburu.. dan datang menghampiri aQ lalu menonton bersama.. tapi tah camne housemate aQ sorg nie pown boleh terikut.. tak hengat pulak.. biaQ pi laa.. tapi yang pasti.. memang tiap hari laa aQ merayau tengok semua video dorang.. memang hilang ilmu aQ sebab dorang nieh.. terima kasih ye JoZan..

Hahh~ nie antara yang paling aQ suka..

P/S : sila jangan gelak kalau anda sedang menduduki minggu peperiksaan.. harap maklum..



 
baek punyeee....


 
 Mabok..~


Kalau result terok jangan salahkan dorg k.. ^.~





4 comments:

syazwani ahmad sibi said...

kamu udah giler pd zizan!
ant aku ksi tahu mak kmu bhwe suh meminang zizan tok kamu k....??

hahahahah~~~

[AMR]ReenaRawee said...

eahh~
jangan..
sy tak tak sedia masak ikang talapia itang lagi..
[ketuk-ketuk ramadhan]
hahahahahahhaaa~~

syazwani ahmad sibi said...

hahahah belaja la deyh ini cuti......!

xpuwn kena2 ngn org ganu pun ok jge mar...
hahahaha~~=P

[AMR]ReenaRawee said...

org ganu mne..??
zizan..??
ok je..
pjg - xnak..!!
hahahahahahaaa~~