My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Tuesday, November 9, 2010

Cream Puff S.I.A.P.!



Eiyy~ macam kiut kan cream puff Sabtu malam Ahad aQ nieh.. haa~ tu gamba yang baru keluar oven tao.. nasib blogspot nie tak boleh nak masukkan bau sekali.. lau tak.. sure terbang semua.. ala-ala Bugs Bunny gitu kan.. haa~~

Neway.. badan dye je nampak sedap.. hehh~ memang la aQ suka puji diri sendiri.. ;p tapi memang sedap pown.. ok. puji lagi..

Tapi kan.. cream dye tak jadi laa.. tah apa kena tah.. maybe sebab bahan dye kowt.. Radio salah beli.. tapi confident pulak tuu dye kata boleh jugak.. pengganti whiping cream katanya.. ahh~ selumber.. padahal da kena tipu dengan budak kedai tuu.. hampeh..

So.. oleh kerana cream tak jadi.. so kira cream puff pown tak jadi laa.. tajuk je poyo.. ceiyhh~

Makanya.. walaupun cream dye tak jadi.. tak bermakna aQ tak boleh jadi kreatif kan.. haaa~ amek jem anggur.. sumbat je kat tengah dye.. boleh je.. jadi la Scone.. gituuuu..

Taraaa~~ siap sarapan pagi untuk jam 10.00 malam.. sekian.. huhh~~



2 comments:

syazwani ahmad sibi said...

waaaaa..... terliur deyh...!gebu!!!
kasi simpan!!!!!
bwe p s alam aww.....
^____^

[AMR]ReenaRawee said...

uisy~
tipu je ow gamba tuu..
nak cheese tart..!!!!!!!
O.O