My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Tuesday, November 16, 2010

Esok Raya! Haji - No Duit Raya. Teehee~

Eheiy~ esok raya maa.. haa~ oleh kerana esok raya.. maka hari nie mak saya cuti.. [saya..?? eah.. eah..~ serious..?? gedix!] whatever.. haa~ mak saya cuti sebab nak ready untuk raya esok.. tapi bila mak saya cuti.. saya dan Ila akan keluar berjalan-jalan.. kerana hanya waktu nie je ada kesempatan.. hehh~ bukan nak tolong mak kat rumah kan..??

So.. alkisahnya.. aktiviti hari nie pown ber-shopping dan menonton.. Unstoppable.. oww.. blue eyes.. blue eyes.. Cris Pine.. the eyes always attracted me even you blind..!! haahhaaa~ owhh~ dasyat gak true story nie.. kesimpulannya.. jangan ingat ko ketua ko dah sangat bagus dalam semua hal.. and kesimpulannya lagi.. kalau kuli pulak jangan malas-malas.. ketua suruh buat tuu buat laa.. nak ikut kepala sendiri gi bukak business sendiri.. faham..??!! okey..


termenung kat saya eah..?? tettt~


Eheiy~ habis dah cerita.. op opp~ jap.. shopping jom.. gatal pulak tangan kiri nieh.. hehh~ eah~ kek promotion di Starbucks sedap..!! hape tah nama.. lupa.. maklum laa.. banyak minom semut.. anyway.. go and try.. now..!!

Owh~ tak da gambar.. =____='

Hmm~ actually mana cerita raya..??

Ok.. mula..

Masa balik tadi.. lalu kat barisan depan rumah jiran belakang rumah nie..?? konpius ke dengan ayat nieh..?? lantak pi.. hee~ masa tuu.. dengan kejauhan lebih kurang lima batang pembaris panjang cikgu sekolah rendah, saya dan Ila nampak ada seekor kucing nak melintas jalan.. kucing tersebut kelihatan teragak-agak jugak laa.. sampai driver tu pown jadi macam blur gak sama macam kucing tersebut.. at last driver kereta tu slow kan kereta dye jugak.. bagi laluan kat kucing tersebut.. bila tengok keadaan seperti boleh dipercayai.. kucing tu pown teruskan perjalanan melintas jalan tuu.. fuhh~ nasib baik tak de sebarang kecelakaan.. alhamdulillah..


 


Then.. setibanya sahaja kucing tu di seberang jalan.. dimana terdapat kawasan berumput yang agak luas.. kucing tersebut pown melakuakn aktiviti beliau.. owh~ baru lah kami tahu kenapa kucing tersebut begitu kelam kabut sekali di saat hendak melintas jalan.. sehingga terlupa akan harga nyawa beliau.. sangat menyayat jiwa..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

adrenaline punya pasal la nieh.. :p


Ok.. cerita raya tak da sebenarnya.. just nak wish..

Salam Aidil Adha untuk semua Muslim di dunia.. semoga semua jemaah Haji mendapat Haji yang sempurna dan mabrur.. amin.. ^^




And the last but not least.. hohoiy~ encem gilos..!! kan..?? kan..?? guys.. please don't gay..!! for women only.. ^.~




* oisy~ sayang.. lelaki Melayu jugak yang menjadi pojaan hati Qu.. wahahahaa~



0 comments: