My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Monday, December 6, 2010

Manusia vs. Allah s.w.t.

Suatu hari.. tak ingat hari apa.. aQ berjalan-jalan di FB.. and ternampak video yang member share daripada youtube.. ok.. tak ingat member mana dan video apa.. so bila da klik kat video tu.. automatik dye terus link ke web youtube kan..?? haa~ bila da sampai web youtube.. and dah tengok video tuu.. macam biasa laa.. mesti merayau-rayau tengok video lain pulak.. sampai laa ke satu video nie.. yang sangat menarik tajuk dye..


Ok.. layan.... zassss~

Hahh~ dah bosan merayau.. aQ off pc.. tengok tv la pulak.. turun turun.. terus duduk dan melongo depan tv.. tetiba rasa nak bangkitkan isu Malaikat tuu.. aQ bagitau ayah.. ayah gelak perli..

Dye cakap jangan percaya.. tu agenda Yahudi je tuu.. mana boleh Malaikat turun macam tuu je..

Tah laa.. no komen.. tapi bila fikir balik.. beruntung sangat ke semua orang sampai boleh tengok bentuk 'sebenar' Malaikat..?? siapa kita..??

And finally.. a friend share video nieh pulak.. thanks so much.. sekarang semua dah terjawab.. Allahu Akbar..!!









Alhamdulillah.. so pengajarannya.. dengar cakap Ayah.. and ingatlah.. Allah itu Maha Besar..!! sesungguhnya Dia lah yang Maha Mengetahui segala akan kejadian yang diciptakanNya..



0 comments: