My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Sunday, January 16, 2011

393: Lapisan Kedua

Hahh~ penat mengecat sampai ke malam punya pasal.. hari nieh bangun pukul berapa..?? tak payah cakap.. baru suruh cat bilik sendiri.. kalau cat satu rumah..??

To my future hubby.. "ingat..!! rumah mesti complete.. aQ tahu masuk je langkah kaki kanan and senyum zirafah.. faham..!!" hahahaa~

And bangun je..

Ila: Oiy~ bangun la.. da pukul **** lebih..
aQ: Jam tuu betul ke..??
Ila: Betul la.. Ayah dah siap cat pun bilik ko..




Ye.. aQ tidur bilik Ila semalam..

aQ: [tak tahu nak rasa serba salah or nak senyum.. gehehhee~]

Bangun je terus tengok Melodi.. ahh~ tau la korang budget aQ bangun pukul berapa kan..?? hahahahahaa~~ baru duduk mata tengok kat tv..

Mak: cantik tak..?? [sambil tunjuk hantaran yang beliau gubah..]
aQ: cantik.. [senyum suka tengok ada lolipop.. hehhee~]

aQ pown duduk dekat ngan mak.. usya coklat or gula-gula lain yang ada.. tiba-tiba Ayah datang..

Ayah: Bilik kamu Ayah dah cat.. nanti kemas laa..
aQ: [oisy terkejut aQ..] ..... [no respond kejap..]
aQ: Haa~ yang belah atas tak cat lagi..?? [kuang ajaQ kan.. padahal gelabah tak tau nak cakap apa sebab terkejut Ayah tiba-tiba muncul..  ngee~]
Ayah: Tinggal yang atas tuu je la..
aQ: Haa~ ok..

Ngehehehee~ ngok ngek je..

***************

Sambung cat laa..

Aduh~ dan dan sakit belakang laa.. semua tulang sakit.. manja sangat lagi.. huu~ tak sampai sejam cat aQ turun da.. cari benda nak mengunyah.. hahh~ kalau pasal makan memang bab nombor satu.. and till now.. aQ tak sambung-sambung mengecat bahagian atas tuu lagi.. aiyo~ malasnya..~





0 comments: