My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Tuesday, March 22, 2011

CCTV - TV di Sisi?

Ohh~ tah apa aQ mengarut dengan tajuk entry nieh..

Ok.. actually tah kenapa rasa nak cakap pasal politik.. hee~ why..?? sebab bila aQ tengok Buletin Utama je, mula dengan hal politik dalam negara.. asal aQ tengok hal politik Malaysia je time aQ tengok Buletin Utama..hape benda nieh..?? [ignored]

Sebenarnya yang aQ nak cakap, berita Malaysia ni dah macam tak ada berita yang lebih penting yang nak ditunjuk untuk tontonan umum..




Kalau ikut pandangan dan pendapat aQ, politik Malaysia ni sangat kotor dan menjijikkan.. daripada ahli-ahli politik giler glamor kat Malaysia nie sebok dok nak jatuhkan orang itu, orang ini, baiklah korang pergi turun padang layan masalah rakyat.. kalau korang buat macam tu, tak perlu nak burukkan orang lain, kebaikan korang sendiri dah automatik dilihat rakyat..

Ahli politik Malaysia giler kuasa dan sangat tak matang.. nak menang kerusi, berlawan macam budak hingus meleleh then lap kat lengan baju.. Yukks? I know.

Geli dow.. orang tua-tua dah nak mati, tapi perangai macam budak baru nak masuk mengaji..

Sialkan Malaysia je orang-orang macam ni..!!



0 comments: