My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Thursday, March 3, 2011

Salah Tak Mak?

Eisy~ tetiba terasa terfikir bodoh bila dah buat.. [biasa la macam tu kan..] hee~

Dosa tak kalau kita marah Mak kita..?? kita tak marah depan beliau.. tapi kita marah beliau dalam hati..?? Then menyesal pulak marah Mak.. and teringat pengorbanan Mak.. dulu Mak beranakkan ko sakit macam nak mati tak de pulak dye hempas-hempas pintu.. ade..?? pagi-pagi bangun masakkan untuk kau, letak racun rumput sebab ko pemalas bangun pagi.. dah besar pun Mak jugak lagi yang sediakan makanan untuk kau.. Pergi kerja balik kerja, cukup hujung bulan, gaji dye tunjuk depan kau dan cakap "kau ada..?? kau ada..?? jangan harap aQ nak bagi kau..!!".. Mak kau buat macam tu..?? tak kan..??

Perlu ke sampai ko benci Mak kau..?? maki Mak kau..?? Kau fikir la sendiri jahat apa Mak kau pernah buat kat kau.. tapi..

MAK AKU BAIK..!!
AKU SAYANG MAK AKU..!!
:)


 comel kan anak ngan Mak nieh?
:)


* hari ni Mak nak belanja sate.. baru je hari tu macam terliur.. Mak's always the best..!! :)



1 comments:

Paria Perawan said...

Susah kot.
sbg anak yg teruk kerap gak naik suara dpan mak.
walaupun sendiri tau itu dosa besar.
Ya allah..
ampunkan kami