My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Friday, April 8, 2011

ABPBH 2010 - ohh~ sole sole~

Hah~ aQ dah agak.. kalau ada anugerah hiburan kat Malaysia ni, bloggers mesti akan senarai balik nama-nama pemenang.. duhh~ kalau ni Anugerah Bintang Popular Berita Harian, dah kau mengundi tiap hari kasi Shaheizy Sam menang.. tak kan la esok ko dah tak beli Berita Harian kan untuk recall balik nama pemenang..

So, aQ pun nak cerita gak la pasal ABPBH ni.. tak nak lepas jugek....... bagi aQ la kan..



usop willcha jugak paling popular! :)
April 4 at 12:31am ·  ·  · 



Kenapa..?? alah~ semua orang tau beb..




Jadinya, aQ nak cerita benda lain la..

Mamat Khalid did a very good movie, kan..?? berapa banyak aksi dan skrip dalam filem Hantu Kak Limah Balik Rumah ni yang orang ingat..?? banyak der.. tengok video atas pun dah tau kan pengaruh dia macam mana.. sampai satu arena angkat tangan macam Usop. cess~ power la kau Usop!! :)

Err~ Zizan kenapa eh diam je..?? budget nak.. err~ ah tak de pape la.. ;pp

Saya suka sangat sangat kat JoZan! :)



0 comments: