My Mood . My Hope . My Pray .

7th August, 2014 : Hello there! It's been a long time. Miss me? *muntah hijau*

10th Oct, 2011
: Yey! LI dah nak habis. So, presentation, log book & report. Mana? Entah... Hehehe~

Saturday, July 2, 2011

Luahan Hati Seorang Gadis Suci.

Siapa lagi gadis suci tu kalau bukan Aku. Dah blog Aku, cerita pasal luahan hati Aku la kan. Tak kan luahan hati Adinda Evans mahupun Juliana Evans sekalipun Aaron Aziz pulak, ye tak? Heh~

So apa yang nak diluah sangat ni?

Sebenarnya ada rahsia yang seorang pun tak pernah tahu. Hanya Aku dan Allah je yang tahu. Kali ini, Aku bersedia untuk membuka rahsia.

Aku adalah gadis manja tapi bukanlah yang cengeng, walaupun hakikatnya setiap pagi Aku menangis. Ya, setiap hari, setiap pagi. Aku akan menangis keseorangan dalam bilik air.

Aku bagai tak boleh nak mengelak dari perkara ni untuk terus berlaku. Kerana ianya telah terjadi sejak sekian tahun yang lalu.

Namun, hari ini, akhirnya, Aku berjaya juga untuk berhenti menangis.

Tetapi, hati ini yakin, air mata pasti kembali bergenang andai suatu pagi nanti, yang mungkin cuma esok, Aku teringat semula akannya.

Kau, andai kau tahu, bertapa banyak air mataku ini digenangi hanya untuk mu, akan ku tetap setia, walau lambat-lambat ja kakiku melangkah ke Watson.

Oh kau...~















































Betul-betul ORI!


Pedih bhai mulut pakai Listerine ni. Original flavor pulak tu. Kena pulak 30 saat nak mengumuh. Perghh~~

Tapi kalau guna jenama yang tak da rasa perrrghh tu, rasa tak sedap la pulak. Macam kumuh guna air kosong, beza ja air kosong tu, kalau kau nak telan, insyaAllah tak mendatangkan masalah. Hee~

Lagi sekali jom. Rasa dye.....

Perrgghhhhh~~

P/s: Rasa suci jugak tak gigiiiiii? Kikiki~
;p



1 comments:

tieykah said...

Listerine yang oren punya besh!

Tapi pedih gilak kot mulut

+_+